Kostenlose & schnelle Lieferung *| Jetzt kaufen, später zahlen | Klicken Sie auf & Sammeln | Keine Quibble Returns

Extended Warranty Information

SCHÜTZEN SIE IHR PRODUKT MIT EINER ERWEITERTEN GARANTIE

• Volle Deckung ab Kaufdatum
• 100% Parts and Labour Coverage

We’ve partnered with our friends over at Consumer Priority Service to offer extended warranties for most of our products. Simply add the extended warranty on the applicable item right next to where you would add the item to cart.

What is the Extended Warranty?

It’s an upgrade to your existing manufacturer’s warranty. A CPS Warranty offers benefits that aren’t offered by your standard manufacturers warranty like accidental damage & free shipping.

So, you're already covered for manufacturer's faults but this covers you for accidental damage for three years.

If you take out the cover - for three years from purchase - if your product fails in anyway (and is over CHF 152.00) your product will be repaired or replaced for free. On inspection we will decide if it can be repaired or needs to be fully replaced. Carriage both ways is covered, once you've claimed. If it's under CHF 152.00 you will be reimbursed what you paid for the product less shipping and VAT.

Wie bin ich versichert?

Within that 3 years if you accidently damage your product contact CPS directly below.

Wann beginnt meine Garantiedeckung?


Der Versicherungsschutz beginnt am 31. Kalendertag ab dem Zeitpunkt, an dem Sie Ihr Produkt gekauft haben.

Kann ich den Schutzplan auf einen neuen Eigentümer übertragen?


Ja! CPS-Garantien sind zwischen den Eigentümern übertragbar.

Ist mein Produkt versichert, wenn es gestohlen wird oder wenn ich es verliere?


Leider deckt die CPS-Garantie keine verlorenen oder gestohlenen Produkte ab.

Gibt es einen Selbstbehalt?

Nothing is deducted other than on products under CHF 152.00 where we don't cover carriage or VAT - you are just refunded the remaining balance.

Was passiert, wenn mein Produkt kaputt geht?


You can contact CPS directly to file a claim via:


• Online unter www.cpscentral.com und klicken Sie auf die Schaltfläche „Anspruch einreichen“
• Per E-Mail an cs@cpscentral.com

-->